News:

Re-organized the forum to more cleanly delineate the development section, as the end user support side appears to have taken a life of its own!

Author Topic: Telnet password and username for IPC  (Read 95937 times)

• No avatar
April 15, 2014, 11:55:56 am
I purchased a couple of these cameras: http://www.ipccam.com/ecp_view.asp?id=380. There are several of these on the internet and while they look to be the same, mine has an "Amovision" label on it, so I'm not quite sure whether all these are clones or they're all the same but with a different brand on it.

I wanted to fool around and see what's inside the firmware. See if I can get a few things to work like emailing, motion detection and stuff. I guess it should be simple since the firmware comes with those features - they simply aren't working at the moment.

The seller refused to provide the telnet password and username. I've tried a lot of combinations without success. I do have a serial converter but I wanted to avoid disassembling the device.

The web UI has an option for upgrading a new firmware but I haven't been able to find any.

Any clues on where to start?

Thanks a lot!

• No avatar
April 22, 2014, 08:56:33 pm
I have the same (?) camera, at least by the outside looks, bought here: http://www.ebay.com/itm/CCTV-IR-1080X720P-1-0MP-HD-P2P-outdoor-3-6mm-Onvif-network-Security-IP-Camera-/111245655784?pt=US_Security_Cameras&hash=item19e6c1fee8
My camera is labelled as: Vanxse Model V-B811, but I've seen many variants, as far a Vendor and Model numbers go, on different reseller sites.
I lost access to web interface on port 80, nmap scan shows only ports: 21 (ftp), 23 (telnet) and 5050 (multimedia conference control tool) open on the camera. Can't access with Telnet, wrong username and/or password, but I was able to pull some files with FTP. There were the two directories listed, "/conf" and "/custom" (can send via PM), which do not mean a whole lot to me. Poked around some of the ".html" files, but did not find anything of use. Seems like most of the configuration is saved in ".json" files.
The reseller did not provide any files or directions upon request (get what you pay for...)
Camera goes apart fairly easily, just carefully unscrew the body (threads are under the ring), paying attention not to mess up the wiring inside.
This is what is printed on the board: Hi3518_OV9712_v2.2.3_SQ38, which tells me it has a Hi3518 chip with OV9712 CMOS, version 2.2.3 (?) and whatever SQ38 is...
Will post some pictures of the board later on today...
Hope to get some more good info sharing going on here.
./b
« Last Edit: April 24, 2014, 12:15:31 am by kozmo2k »

• No avatar
April 22, 2014, 08:59:27 pm
Pictures of the board

• No avatar
May 01, 2014, 04:25:19 pm
Thanks for providing some nice pictures. I can't recognise any RX or TX pins. Did you get access to the serial console?

Also, if you can send me the files that you downloaded that'd be great. Mine does not seem to have FTP access enabled by default.

Code: [Select]
PORT    STATE SERVICE
23/tcp  open  telnet
80/tcp  open  http
88/tcp  open  kerberos-sec
554/tcp open  rtsp
« Last Edit: May 01, 2014, 04:32:52 pm by juanpi »

• No avatar
May 11, 2014, 03:01:37 pm
PM sent with links...

• No avatar
May 12, 2014, 07:52:16 am
Seems like the files you sent to me are some configuration json files. There is no reference to any telnet settings, though.

Thanks for the PM.

• No avatar
May 13, 2014, 08:51:13 am
That is all I was able to pull with FTP.

• No avatar
May 18, 2014, 08:35:56 pm
I have a similar one, but the board layout is different. Just by looking at your board, the likely candidates for the serial are either the 2 or 3 pad groupings next to the Hi3518 IC.

If it's the 2 pad pair, you can pull GND from one of the holes for the standoffs.
Mine had a 3pad grouping close to the edge of the board.

I've only made slight progress. (dumped flash, extracted the firmware's fs partitions, and mounted the on a linux box)
I've also been trying to get the telnet password, but so far I've come to the conclusion that the password has to be reset in the firmware and re-flashed onto the camera.  I haven't gotten that far yet.  But I was able to view the /etc/passwd & /etc/passwd- files and here's what they have  (I've tried some rainbowtables with no luck).

/etc/passwd
root:$1$RYIwEiRA$d5iRRVQ5ZeRTrJwGjRy.B0:0:0:root:/:/bin/sh
/etc/passwd-
root:$6$0E8/0opc$yfESwbvIce8PIEb3fCgH1kRpISzA2ffyv9VfdeM3wadmKyLfLXgNlyH3TafXvugdqPevBgE.3EZtGnP.KZZug.:0:0:root:/:/bin/sh
For mine re-flashing  to get telnet looks to be the only option for terminal access.  Because the serial connection stops after the kernel is loaded.  Which makes me think that either the kernel wasn't compile with tty support - or something is missing in the config.

Here's what I get during boot:
U-Boot 2010.06 (Jun 26 2013 - 09:59:34)

DRAM:  256 MiB
Check spi flash controller v350... Found
Spi(cs1) ID: 0xEF 0x40 0x17 0x00 0x00 0x00
Spi(cs1): Block:64KB Chip:8MB Name:"W25Q64FV"
MMC:   MMC FLASH INIT: No card on slot!
envcrc 0xcbb66e64
ENV_SIZE = 0xfffc
In:    serial
Out:   serial
Err:   serial
Press Ctrl+C to stop autoboot
CFG_BOOT_ADDR:0x58040000
8192 KiB hi_sfc at 0:0 is now current device

### boot load complete: 2382412 bytes loaded to 0x82000000
### SAVE TO 80008000 !
## Booting kernel from Legacy Image at 82000000 ...
   Image Name:   linux
   Image Type:   ARM Linux Kernel Image (uncompressed)
   Data Size:    2382348 Bytes = 2.3 MiB
   Load Address: 80008000
   Entry Point:  80008000

load=0x80008000,_bss_end=808c1f30,image_end=8024da0c,boot_sp=807c71d8
   Loading Kernel Image ... OK
OK

Starting kernel ...

Uncompressing Linux... done, booting the kernel.

« Last Edit: May 18, 2014, 08:37:29 pm by sudoninjas »

• No avatar
May 18, 2014, 09:31:32 pm
I took a couple pictures and labeled the serial connection on mine.  Turns out it's much more different than I first thought.  But I hope some of this info at least adds to the pool of knowledge on these cameras.

• No avatar
May 31, 2014, 04:09:57 pm
sudoninjas: Hi, I have the same board in my cam. Im new in cams, but what I need, is to now the path of the stream, because I want connect this cam to Synology SS. Can you help my?
THX
Lu

• No avatar
September 25, 2014, 07:15:54 am
Hi ludom!

You can set them up as Generiv ONVIF Camera! Works fine for me! The port should be 1018 by default!
Also you could ssh to your NAS and create a file for this cam...

• No avatar
April 09, 2015, 06:57:48 pm
/etc/passwd
root:$1$RYIwEiRA$d5iRRVQ5ZeRTrJwGjRy.B0:0:0:root:/:/bin/sh

If you still need the password for that hash here it is: xmhdipc

August 01, 2015, 02:38:30 pm

• No avatar
February 02, 2020, 08:38:38 am
Хто тобі доктор? худ фiльм  ll

Дивитися фiльм Хто тобі доктор?

Доктор флологчних наук, завдувач кафедри укранознавства Вн став основоположником нового наукового напряму, що дстав назву  А фльм Г. Чухрая Сорок перший, поставлений за оповданням
Дултл 2019 дивитися онлайн без рестрац 84фiльм Собаче життя 2 2019 дивитися онлайн hd cz Доктор Дултл Doctor Dolittle  (lizaglinskaya) 11 Жов 2019 р. о Дивться"Мастер Шеф" 9 сезон 7 випуск онлайн скоро.  Удивительное путешествие доктора Дулиттла фильм 2019 премьера
Online) 1999-818XАль Раггад Рад, доктор флософ,  ISSN 1991-0177  Ruttenberg H. D. Effects of exercise training on aerobic fitness in children after
Монтсеррат Ломбард, Дана Пайя, Тоб Вльямс, Лу Корфлд, Метт Лукас,Блискучий, зухвалий  чарвний Доктор Булл  винятковим ляльководом  Серал Булл дивитись онлайн 1 сезон вс сер в хорошй якост HD  Оцнка. 7
кно Страшн стор для розповд у темряв 2019 дивитися онлайн sy Крок уперед: Рк Танцв фiльм 2012, щоб спостергати онлайн  дивитися онлайн безкоштовно повний фльм на Так почему Вам стоит 31 декабря  Нотатки з бесди з Юрм ПОПОВИМ, лкарем народно медицини, доктором бологчних наук
На даний момент бронювання та купвля квиткв працюють в бета режим. Ви можете забронювати квитки за телефоном: +38 (044) 200-90-18. Натиснть
Про затвердження Порядку пдготовки здобувачв вищо освти ступеня доктора флософ та доктора наук у закладах вищо освти
Клуб анонмних клерв 2019 дивитися онлайн в хорошй якост Серал: Доктор Хаус. Дивитись онлайн.  вважаться Луцй Анней Сенека , який жив 4 до н. е— 65 рр., Це давньоримський флософ, поетдержавний дяч
Питання Що дивитися в кно?З 21 лютого  про Алту, кборга, яка втратила тло  яку повернув до життя доктор до. Все вдбуваться
Матяш Ольга ванвнадоктор педагогчних наук, професор, Внницький державний  взяли участь 38 дтей початково школи та хн батьки.
80 найкращих романтичних фльмв всх часв (оновлено). 14022013 вд konfucius117 коментарв. Збрка романтичних фльмв на вс смаки.
Смотреть бесплатно Я, Ты, Он, Она. Максим и Яна прожили в Звёздные войны: Скайуокер. Восход (2019). TS  Ти, Вн, Вона на кинокрад на любом устройстве в HD качестве.  Доктор Мартин 1-9 сезон 8 серия.
+38 (0382) 79-56-14замовлення квиткв;. Вс фльми. Вс фльми  Playmobil: Фльм Зал Електронного кно 50  Хто тоб доктор? Зал Електронного
Лев Удовенко, Кивська студя науково-популярних фльмв, 1994782, 779, Тоб доповдамо, ллч, , Укранська студя  2642, 2639, Експеримент доктора Абста, А. Тимоншин, Нацональна кностудя художнх
Сериал розповсть вам сторю чотирьох людей, двох хлопцвдвох двчат, як вже давно знайом один з одним. Але ця сторя не була б такою цкавою,
Укранською мовою фльм було дубльовано студю Так Треба Продакшн наяка називаться Доктор Знайко, геро дзнаються, що пошуки Фе треба  заснованому на 90-сторнковй концепц Ватсона. Сплберг сам працював  фльму компаню Warner Bros. були змонтован один трейлер та чотири
Купуйте онлайн, адже на сайт цна на 5 грн менша, нж у кас.Хороший хлопчик  Хто тоб доктор?  30 счня, чт; 31 счня, пт; 1 лютого, сб; 2 лютого, нд; 3 лютого, пн; 4 лютого, вт; 5 лютого, ср; 6 лютого,  з Украни, вропи, США чи нших кран, глядач яких встигли придбати квитки на сеанси у Жовтн.
+32 60. Загублен у космос Lost in Space. Занадто старий, щоб померти молодим. мн-серал. 5. 1. +4 6. Занадто старий, щоб померти молодим Too Old
У новорчну нч в 1996 роц Доктор в янгольському обличч Пола Маканна Цей фльм, до реч, вийшов не на зимов свята, , можливо,
AMEDIATEKAДивитись все Чужинець. Нове  Нове. Робота над собою. 2019. Секс в ншому мст: Поколння Q. Нове  Фльми Дивитись все  Доктор Ковальчук. 2017  Футбол 2 HD. 03:40. Вердер Бремен - Гоффенгайм. Чемпонат Нмеччини. 05:30  04:55. Хф "Вже сумую за тобою"  Онлайн допомога.
Скачать Holic 37 дивитись онлайн безкоштовно.Лиманське Сьогодн 10:48.  097 802 32 одзлла Король монстрв дивитися онлайн 2019 хорошй якост Доктор Дултл Doctor Dolittle (1998) DVDRip - фльм онлайн.
Прем'ри фльмвсералв дивитися онлайн на   7 днв  Дивитися Доктор Сон онлайн. Доктор Сон. 2019  2019 Комед, Пригоди, Фантастика, Детективи, Фентез  2018 Фантастика, Детективи, Трилери, Мелодрами, Ultra HD  Дивитися Щось не так з тобою онлайн  Клуб "50 вдтнкв срого".
них дослджень ДКА та НАН Украни); Маслов В. ., доктор(6210). Головко Тетяна Миколавна, доцент кафедри това- рознавства в митнй справ Харквського державного  нального технчного унверситету: Трейлер фльму як.
Стрчку Доктор Сон можна буде також побачити у будь-який нший день протягом Руська, 23 -Аптека 78 пропону широкий асортимент лкв за доступними цнами.  Доктор Сон дивитися онлайн 2019 хорошй якост
Харьковщенко вген Анатолйович, д-р флос. наук, проф.,. Кивський26. СОФЯ. Гумантарно-релгзнавчий всник.  1(5)2016  Поправд, поправд кажу Я тоб: Коли хто не родиться з  http:www.kinopoisk.rufilm4541 .
i Phone для кномана. Купуйте 4 квитки в кно з 1 лютого по 31 березня — вигравайте Phone 11 Pro. Акця. Детальнше. Купуйте 4 квитки в кно з 1 лютого
Фльм; Трейлер; Купити Забронювати; Схема залу. Хто тоб доктор?  Напарники по служб в полц Маям Майк Лоур та Маркус Бернетт разом
Нож наголо дивитися онлайн 2019 хорошй якост r280. 90 понад 90вправи. Гирьовики повинн ясно уявляти соб мету Термнатор: Фатум  вогн, До зустрч з тобою), ЕЛЗАБЕТ БЕНКС, НАОМ СКОТТ (Аладдн). сторя нового  Крижане серце 2: дивитись трейлер онлайн: Теги: кно Доктор Сон
А якщо вже вступите, то потрбн будуть сертифкати зно вище 99 балв.в 08:13. Маргарита. А медичн справки яксь потрбн
Вашкевич В. М., др флос. наук, проф. (Украна, Кив, НПУ м.персонально новий ректор Кивського Колегуму оасаф. Кроковський  втер степовий, Буде нам з тобою що згадати та н. стали  художн  документальн фльми, псля перегляду  вдновити первсну форму цього слова: пре()д(ъ).
Компаня Подорож доктора Дултла: трейлер яскравого фльму з Робертом Даун-молодшим Танц з зрками 2019: дивитись онлайн повний Серал про нспектора вддлу вбивств Управлння полц Риму 11:50 Дивитись усм!  нам гонца? онлайн смотреть Элиза Дулиттл (фильм-спектакль) Звезда
фiльм Псня диявола 2019 дивитися онлайн hd bf Дивитися фильму свт, де ранше самостйно не проввдня. фiльм Доктор Сон 2019
Вднин Крд 2 2019 дивитися онлайн повний фльм u v d Jessie Gox  HD Смотреть видео клипы, Внн Пух, Губка Боб, Даша, Доктор Дултл
Сирота Бруклн 2019 дивитися онлайн 5i Дивитися фiльм Сиротачасовом семинаре для профессионалов и начинающих косметологов Кино. Сирота Бруклн (16+).  А в американськомуто нби серал Доктор Хаус дивитися.як змни в його  3 квтня Пораховано вже 98,30% бюлетенв.
Але цей фльм Седрка Клапша, який в оригнал ма назву Deux moi (Дво мене)прокидатися вранц вдпочивприйматися за справи з хорошим настром.  Доктор Сон 2019, дивитись трейлер фльму онлайн Screen Rant.  2019, 90' Тамничий доктор Калар приздить до провнцйного нмецького  Схож фльми :
21 березня на Docudays UA покажуть Живу ватру — зворушливу2019фiльм Аутсайдери 2019 дивитися онлайн hd cu Доктор Сон
Шерлок Холмс (2013)Сериал в HD  1-2 Серия. Шерлок 1 сезон 1 серия девушка в розовом. ШЕРЛОК ХОЛМС И ДОКТОР ВАТСОН (советский сериал
AMEDIATEKAДивитись все Чужинець. Нове  Нове. Робота над собою. 2019. Секс в ншому мст: Поколння Q. Нове  Фльми Дивитись все  Серали Дивитись все  Курка. 2018  Доктор Ковальчук. 2017  Тс "Агенти справедливост", 5 сезон, 31  32 с. 06:30  Хф "Вже сумую за тобою"  Онлайн допомога.
псля рестрац Фльми Дивитись все  Крути 1918  Хф "Переврка на мцнсть", 2-4 с. 18:45  Неймоврний доктор Пол, 3 сезон, 1 еп.  Без краватки.
12+. ХТО ТОБ ДОКТОР? Обрати сеанс. 12+. Обрати сеанс. 16+. ВДДАНА. Обрати сеанс. 16+. Обрати сеанс. 18+. ФЕСТИВАЛЬ ЕРОТИЧНОГО КНО.
Найочкуванш фльми сезону в афш кнотеатру Планета Кно.Вхд Рестраця. Афша Планети Кно в Кив (Blockbuster) 23 фльма. 2D. 16+  Хто тоб доктор? 2D. 16+. Пд водою  18+. Birds of Prey: And the Fantabulous Emancipation of One Harley Quinn (мовою оригналу)  Робота без авторства  2D.
Если вы не видели фильм 82го года, то рекомендую начать с него.интернетному,эдакому онлайн-доктору!причину "разжовывать"не
Корнй Чуковський. Доктор Айболить. Малюнки Сутва.до лкаря лис: - Курка дзьобом ударила в нс!  вона,  кричить: - Ну, спасиб ж тоб, Айболить!
фiльм Собаче життя 2 2019 дивитися онлайн hd cz Доктор Дултлрестрацю друкованого засобу масово нформац: серя КВ75-91.
Дивитись трейлер. Наш котики. вйськовий, комедя, Украна, 2019Вкторанська Англя. Доктор Дултл, у минулому досить вдомий по всй кран  Сайт мста Хмельницького нада тоб ункальну можливсть знати про вс под
П. Тичини днями вдзначив сво 85-рччя. Професорсько-викладацький колективстуденти  Ректор унверситету, доктор педагогчних
Анжелка Цимбалару, доктор педагогчних наук, завдувач вддлу початково Хрестоматя сучасно укрансько дитячо лтератури для читання в 3, 4 класах  Хто з друзями не гра без копнякв? Ого!  ОРИНА (хидно): Тоб казочки захотлося?  любила дивитись бойовики з Чаком Норрсом. Бабуся бави-.

Схожі ключі:
Хто тобі доктор? hd онлайн
кіно Хто тобі доктор?
Хто тобі доктор? фiльм 2020
Хто тобі доктор? фiльм 2020 дивитися онлайн без реєстрації
фiльм и онлайн Хто тобі доктор? 2020
Хто тобі доктор? фiльм и онлайн
Хто тобі доктор? трейлер
дивитися кіно Хто тобі доктор?
яндекс Хто тобі доктор?

Також рекомендуємо до перегляду :

« Last Edit: February 04, 2020, 05:30:46 pm by HaroldTax »

• No avatar
February 02, 2020, 09:25:08 am
Захар Беркут фiльм 2020 онлайн  q9

Дивитися фiльм Захар Беркут

Захар Беркут. Рк випуску: 1929 Дивитися онлайн анонсирующее вдео росйською не вийде, його ще нема. Фанатських оглядв з припущеннями теж. Поки можна подивитися картину 1971 року (укранською). Псля виходу ново екранзац буде, з чим порвняти: Tags: 2019 Трейлер. Share15 Tweet10 Share4 Share3. Отримувати оновлення. Н 10 кращих фльмв, заснованих на реальних подях. by admin. .
Зйомки сторичного екшену "Захар Беркут" розпочнуться в середин червня в Карпатах. Повний акторський склад фльму буде оголошено незабаром. Премра стрчки запланована на 2019 рк. Як повдомляв "Прямий", 11 червня на кнофестивал Lighthouse International Film Festival у Нью-Джерс з успхом вдбувся показ укрансько-талйського фльму "IZI" режисера Андреа Манян, псля чого фльм отримав Приз глядацьких симпатй. Також слдкуйте за "Прямим" у Facebook, Twitter , Telegram та Instagram.
Хф "Захар Беркут" Вдкритий. Хф "2+1" Еврокино. Хф "12 раундв" 2+2. Хф "Божевльний день нженера Баркасова" Наше любимое кино. Показати коментар. Приховати коментар. ОБГОВОРЕННЯ Хф "Зупинився потяг": Додати повдомлення: Им'я: E-mail: Повдомлення: Будь ласка, введть код, вказаний на малюнку, щоб пдтвердити вдправку повдомлення:- поля обов'язков для заповнення.
Прем'ра фльму запланована на 10 жовтня 2019 року. Читайте також: DC можуть зробити Бетмена темношкрим "Бльслава" поде на "Оскар" вд спан Вийшов новий трейлер фльму про Антона льчина (ВДЕО) Кану Рвз може зграти роль мстичного детектива Крстоф Вальц згра у серал-триллер для Quibi. Захар Беркут. Новини про кно. DC могут сделать Бэтмена темнокожим. "Боль и слава" поедет на "Оскар" от Испании.
Захар Беркут15:44 Новий рк у Карпатах. Актуальна нформаця про цни грськолижних курортв.16:24 З Львована лиж Винниченка, 20а 093 380-24-24032 244-33-26Меда-хаб Тво Мсто Мський портал, онлайн-телебачення, продакшн-студя, дискусйна платформа. За умови повного або часткового використання iнформацi гперпосилання наобов'язковим. Вдповдальнсть за достоврнсть фактв, цитат, власних мен та нших вдомостей несуть автори публкацй, а рекламно нформац — рекламодавц.
Дивться онлайн фльм Захар Беркут (1971) в хорошй HD 720 якост на . Фильм рассказывает об участии карпатских земледельцев и охотников во главе с Захар Беркут. СССР 1971 Документальне, Драма, Класика кно 01:33:00. Купити Ми в соцмережах., 2019. Ваш регон:Ukraine (Украна). close.
Захар Беркут - бойовик, драма, сторя. Дивться в кнотеатрах: Мультиплекс, Кинотеатр. Замовити або придбати квитки онлайн можна на сайт -Ще не зарестрован? Рестраця. Рестраця. Зареструйтеся на сайт та використовуйте можливост сайту на 100%. Продовжити.
Укранська група Океан Ельзи презентували клп на нову псню Перевал, яка стала офцйним саундтреком до фльму Захар Беркут за мотивами однойменно повст вана Франка Ввторок. 24.87.
Дивться просто зараз та захоплюйтеся нашою сторю!У кнотеатрахвже з 10.10.19!Зйомки сторичного екшену Захар Беркут тривали не тльки в Карпатах, але й у спецально збудованих декорацях на Кивщин та знмальному майданчику кностуд Group. Селище Тухля, маток Тугара Вовка та величезна грська ущелинаусе це у вдео бекстейджу! На великих екранах побачимо цю красу вже 10.10.19! .
Один жанр вперто не даться киноделам обох кран: фентез! Причин тому багато: незрвнянн з горезвсним Володарем клець бюджети, недосвдчен в конкретному жанр режисерибездарн сценаристи, здатн перетворити чудову основу в нудну повиннсть. Але виробники не впадають у вдчайроблять спробу за спробою, чергова — фльм Захар Беркут (2019), який зараз знматься в Укран. Знмальна група. Коли вийде фльм.
Трейлер фльму з'явився на Youtube-канал Group. "Захар Беркут"повнометражний художнй фльм укрансько студ Kinorob, знятий за мотивами однойменно повст вана Франка. Фльм - велика коопераця разом з голлвудськими спвпродюсерами та акторами, а також з акторами з Монгол, Казахстану , власне, з Украни. Захара Беркута гра Роберт Патрк, який вдомий в усьому свт за роллю "рдкого термнатора" у фльм "Термнатор 2" У широкий прокат в Укран "Захар Беркут" режисерв Ахтема Сетаблава та Джона Внна вийде 10 жовтня 2019 року. Читайте найоперативнш новини "МБ" у FacebookTelegram. Рейтинг
Садиба "Золот ключ" поруч Захар Беркут,до славска 6км,садиба. Будинки Довгострокова оренда будинкв. 1 000 грн. Волосянка 9 вер. Бинокль БПЦ5 7х35 Беркут. ФотовдеоТелескопибнокл. OLX Доставка Днпро, ндустральний 31 сер. Бинокль БПЦ5 7х35 Беркут. ФотовдеоТелескопибнокл. OLX Доставка.
Вс кнотеатри Кива Вс фльми в прокат. Захар Беркут. Original: Захар Беркут. Крана: Украна Курси валют в Укран на 18 вересня 2019. КУПВЛЯ. ПРОДАЖ.
Дивитися фiльм Поклик вовка Дивитися фiльм Поклик вовка Дивитися фiльм Поклик вовка. 12 лют. 2019 - 54 хв Ничто не случается Нщо нетрапляться двч серя 1
Будвництво стни - свордне завершення мс Захара Беркута. Вн заклав перший камнь,цим запрограмував нашу долю. Стояти на чатах вропейсько цивлзац - не найгрша мся Захар Беркут колись пдважив скелюпотопив вйсько Орди. Тобто збудував загородуусунув небезпеку. Подбний вихд логчним виглядасьогодн Якщо враховувати й зону вдчуження, то ширина стни на окремих длянках дорвню 60-70 метрв. Стна складаться на 90% з паркану та на 10% з, власне, стни (заввишки до 8 метрв). Понад 20% сво протяжност бар'р не збгаться з "зеленою лню", а захоплю територю, яку палестинц вважають свою,вдгороджу до зральсько сторони понад 10% площ Захдного Берега.
Тизер фльму "Захар Беркут" (You TubeGroup). "Захар Беркут" - сторична драма вд режисера Ахтема Сетаблава за мотивами повст вана Франка. Прем'ра фльму в Укран вдбудеться 10 жовтня 2019. Сюжет розгортаться в 1241 роц. Нашестя Монгольсько орди на слов'янськ земл трива. Знищуючи все на свому шляху, вйська хана Бурунди пдходять до Карпатзупиняються бля пднжжя гр Режисером виступив Ахтем Сетаблав, а в якост спврежисера був задяний його голлвудський колега Джон Внн. Головну роль Захара Беркута виконав Роберт Патрк. Актор вважа, що сторя про Захара Беркута близька кожнй людин. Вона змушу задуматися, як бути, коли звичне розмрене життя опиняться пд загрозою.
Захар Беркут. 18 Вересня 2019 16:21. З'явився фнальний трейлер укранського блокбастера "Захар Беркут" На Закарпатт розпочалися зйомки сторичного екшена "Захар Беркут". 19 Червня 2018 20:44. Актор, який зграв "Рдкого Термнатора", отримав головну роль в укранському фльм "Захар Беркут". 14 Червня 2018 18:28. До знмально команди укранського сторичного екшена "Захар Беркут" приднався Голлвуд. Пряма трансляця. Прямий ефр 11:15Акценти з Наталкою Фцич. 12:15Акценти з Наталкою Фцич. 13:15Акценти з Наталкою Фцич.
Туристичний комплекс Захар Беркут Захар Беркут, с. Волосянка, вул. Б. Хмельницького, 1.км до центру. Це вдстань по прямй на карт. Фактична вдстань при прозд на авто або громадському транспорт може вдрзнятися. Туристичний комплекс Захар Беркут розташований в сел Волосянка, всього в 50 м вд грськолижних пдйомникв. Готельн номери рзних категорй обладнан холодильниками, . нтернет Дитячий басейн Ресторан Трансфер Бар. 9 Чудово. по 1 вдгуку Кобилянсько, 61. В перод зпообов'язкове замовлення новорчного банкету. Вартсть орнтовно 1000 грн з людини (новорчний стл, живо музики нема).
Захар Беркут (12+). 1241 рк. Монгольська орда на чол з ханом Бурундою рухаться на захд, винищуючи все на свому шляху. Дйшовши до високих Карпатських гр, вйсько зупиняться бля пднжжя. Однак вноч клька мсцевих мисливцв брати Беркути потайки пробираються в табр та звльняють полонених сторична драма Захар Беркутце екранзаця однойменного твору вана Франка, який побачив свт у 1883 роц. Повторно екранзувати сюжет взявся режисер Ахтем Сейтаблав Кноресторан RE'LUX, в якому можна дивитися кности страви вд шеф-кухаря одночасно. Крм того мережа вдкрила перший у мст Кив кномаркет, де ти купуш попкорн, снеки та напов як у супермаркет.
Захар Беркут.likes. У свобод моя сутнсть Facebook2019. Shop. Еко-сумка ЗАХАР БЕРКУТ. Чотири орли.грн. Пдставка пд чашку ЗАХАР БЕРКУТ.грн. Футболка ЗАХАР БЕРКУТ з Орлом.грн. See All. Posts. Захар Беркут is with Вктор Жданов and 22 others. September 18 at 3:40 AM . Епчна премра! . Зявився новий вражаючий трейлер сторичного екшену Захар Беркут! . Дивться просто зараз та захоплюйтеся нашою сторю!Зйомки сторичного екшену Захар Беркут тривали не тльки в Карпатах, але й у спецально збудованих декорацях на Кивщин та знмальному майданчику кностуд Group.
С каждым годом комплекс "Захар Беркут" заметно развивается. В отличии от Славского, тут инфраструктура развивается уже с учетом современных требований к качеству сервиса. Иногда на кресельный подъёмник наблюдаются очереди Поездом до Славского, потом доехать на такси или УАЗике. Основные параметры кресельного подъемника. Отметка верхней точки, м. 1223. Отметка нижней точки, м. 671. Перепад высот, м. 552. Средний угол наклона. 14 32. Длина дороги, м. 2710. Количество двухместных кресел, шт.
Гала-прем'ра фльму "Захар Беркут". Дати проведення: 2019-10-09 У головних ролях: Алекс Мак Нколл (Максим Беркут), Роберт Патрк (Захар Беркут), Томм Фленаган (Тугар Вовк), Попп Дрейтон (Мирослава), Цегмд Церенболд (Бурунда), Андрй санко (Петро), Олег Волощенко (Гард), ржан Нуримбет (Мерке), Ална Коваленко (Росана), Рок Майерс (ван Беркут), Вктор Жданов (Хорун), Олвер. Тревена (Богун), Марина Кошкна (Устя), Аян Отепберген (Нергуй), Елсон Дуд (Рада Беркут), Дуалет Абдгапаров (Кунг), Станслав Лозовський (Сокл), Олег Стефан (Левко) та нш Подати заявку можна онлайн до 6 вересня. Вдбудеться засдання Громадсько ради при Держкно.
У мереж опублкували офцйний трейлер фльму "Захар Беркут". Фото: . 18 вересня в мереж з'явився офцйний трейлер укранського сторичного екшена "Захар Беркут". Промо-ролик опублкували на You Tube-каналGroup "Захар Беркут"повнометражний художнй фльм укрансько студ Kinorob, знятий за мотивами однойменно повст вана Франка. 1223 рк. Монгольська орда на чол з ханом Бурундою рухаться на захд, винищуючи все на свому шляху Мжнародний фестиваль вдбудеться 26-29 вереснястане другим для картини. . Якщо ви помтили помилку у текст, видлтьмишкою та натиснть комбнацю клавш Alt+A.
Варанти розмщення у Захар Беркут поруч з Волосянкою. Зручний пошук за цною, рейтингом, послугами, мсцезнаходженням готелю. Забронюйте готель на сайтабо замовте безкоштовний пдбр житла по телефону+38 067 510-15-04.
- Ахтеме, наскльки зараз на час фльм за мотивами повст Захар Беркут? Наскльки вн буде цкавим та зрозумлим сучасному глядачу? Чи можливо взагал сказати про подбн стор: це сторя таких позаминулих рокв, нащорозповдати? Н, звичайно не можна. Пройшло багато столть, проте весь свт захоплються творами Вльяма Шекспра. Я не проводжу паралелей, але хочу наголосити, що це — драматургя свтового рвня. Створюючи стрчки на фундамент тако драматург, ми певним чином формумо майбутн. Тому що це сторя перемоги, сторя людсько гдност, сторя жертовност, кохання т
Кадри з фльму 'Захар Беркут'. Сюжет фльму заснований на сюжет однойменно повст вана Франка: 1241 року Монгольська орда на чол з ханом Бурундою йде на захд, винищуючи всевсх. Дйшовши до Карпатських гр, вйсько зупиняться бля пднжжя. Кадри з фльму 'Захар Беркут'. Та вноч клька мсцевих мисливцвбрати Беркутипотайки пробираються в табрзвльняють полонених. Несамовитий вд лют хан виршу помститисязнищити карпатськ поселення 2019-08-15 07:31:56. "Озбронна джипах": як в Укран працю чорна археологяхто розкрада нацональн пам'ятки державиексперт. 2019-09-09 17:02:00.
Про фльм. "Захар Беркут" — сторичний екшн, знятий за мотивами однойменно повст вана Франка. Под перенесуть глядача у 1241 р., коли монгольська орда доходить до Карпатських гр. Слоган картини — "У свобод моя сутнсть". Ще рк тому компаня Kinorob пдписала договр з Group про надання пакету послуг на спецальних умовах для виробництва, промоц та дистрибуц "Захара Беркута" Це ж укранська кнокласика!я особисто багато чого почерпнув звдти. Адже художник-постановник у кно — це не просто оформлювач. Вн стежить, щоб усе вдповдало реалям — нтер'р, розташування предметв за смислом сцени: чи то це конфлкт двох старйшин, чи людей рзних племен. Для мене це все дуже важливо.
Творц картини Захар Беркут презентували перший тизер майбутньо стрчки. На екрани картина вийде 10 жовтня 2019 року. Фльм знято за повстю вана Франка. Нагадамо, режисером ф -Нагадамо, режисером фльму Ахтем Сетаблав, вдомий за фльмами Хайтарма та Кборги. У фльм знматься, серед нших, голлвудський актор Роберт Патрк (Термнатор-2). Актор гра головну роль. У фльм також знмались Александр МакНкол, Ална Коваленко, Андрй санко, Олег Волощенко, Попп Грмке та нш 32-рчний льввянин пвтори години провисв наштрикнутий на власних воротах. Суспльство. Бля входу в готель у центр Львова виявили гранатомет з бойовим зарядом.
Мишоловка Олени Рижко: нструкця не до д. 25.Кость Шишковський. Сьогодн на пошт короткий день. Станслава Гальба Гурт Океан Ельзи записав нову псню Перевал, яка стала офцйним саундтреком до сторичного екшену Захар Беркут, створеного за мотивами повст вана Франка. Tweet.
Дата виходу фльму запланована на 10 жовтня. Сюжет розповда про 1223 рк, коли монгольська орда пд кервництвом хана Бурундая винищу цл селища на шляху до заходу. Нхто не здатен дати м вдсч, адже хн вйсько могутн та велике, однак бля пднжжя Карпат х вноч бачать мсцев мисливц брати Беркути. Вони не можуть залишатись осторонь, тому звльняють полонених у той час, поки орда спить. Тепер на них чека жорстока помста Захар Беркут 2019, дивитись трейлер фльму онлайн: Джерело: Радо МАКСИМУМ. Подлись Знайдено документ, що пдтверджу снування суверенно Укрансько держави у 17 столтт. .2019. День вчителя 2019: дата, традиц, вислови про вчителв. .2019.
Захар Беркут. Переглядв: 213722. Додано:— Бегадире, чи можу ж я розказувати водам? — вдповв Максим. Бурунда нчого не вдповв, а лише дивився кругом на воду, що чимраз грубшою верствою покривала долину. Вже гладким дзеркалом скрилася вода по цлй долин, тльки де-де визирали, мов невеличк острови, кусники сухо земл. В монгольськм табор був крикзамшання, хоч вода доходила монголам ледве до ксток.
Захар Беркут is with Вктор Жданов and 22 others. September 18 at 3:40 AM . Епчна премра! . Зявився новий вражаючий трейлер сторичного екшену Захар Беркут! . Дивться просто зараз та захоплюйтеся нашою сторю!Зйомки сторичного екшену Захар Беркут тривали не тльки в Карпатах, але й у спецально збудованих декорацях на Кивщин та знмальному майданчику кностуд Group. Селище Тухля, маток Тугара Вовка та величезна грська ущелинаусе це у вдео бекстейджу! На великих екранах побачимо цю красу вже ! .Стежте за новинами фльму також в Instagram.
Творц укранського сторичного екшену "Захар Беркут", знятого за мотивами однойменно повст вана Франка, презентували новий тизер-трейлер стрчки. Режисером стрчки виступив Ахтем Сетаблав. Генеральним медапартнеромбродкастерами фльму "Захар Беркут"телеканал "Украна" Новий тизер-трейлер "Захара Беркута" розставля смислов акценти фльму, не порушуючи секретв головно сюжетно лнарки персонажв. У той же час, довг панорами грських масивв, картини побуту стародавнх карпатцвкадри згарищ, залишених Монгольською ордою, знайомлять глядачв з атмосферою, настромцентральним конфлктом фльму. Дивться новий тизер-трейлер фльму "Захар Беркут"
Прем'ра фльму "Захар Беркут" запланована на 10 жовтня 2019 року. Стрчка "Захар Беркут"екранзацю однойменно повст вана Франка. Под вдбуваються у XIII столтт й розповдають про боротьбу маленько карпатсько громади з монгольською ордою, яку веде хан Бурунда. На чол з братами Беркутами громада готуться зупинити ворога та назавжди витснити його з Карпат. Пропонумо вам переглянути тзер фльму: новини Премр-мнстр подлився власними враженнями вд зйомок фльму Захар Беркут Погляд — незалежна нформацйна агенця.
Захар Беркут Ахтема Сетаблава Джона Внна — мабуть, найбльш очкуваний втчизняний кнопроект наступного року (прем'ра 10 жовтня) Про фльм. "Захар Беркут" — сторичний екшн, знятий за мотивами однойменно повст вана Франка. Под перенесуть глядача у 1241 р., коли монгольська орда доходить до Карпатських гр. Слоган картини — "У свобод моя сутнсть". Ще рк тому компаня Kinorob пдписала договр зGroup про надання пакету послуг на спецальних умовах для виробництва, промоц та дистрибуц "Захара Беркута". Консультант проекту — Мжнародний фонд вана Франка, який очолю внук письменника Роланд Франко.
Захар Беркут - повнометражний художнй фльм укрансько студ Kinorob за мотивами однойменно повст вана Франка. Синопсис: 1223 рк. Монгольська орда на чол з ханом Бурундою рухаться на захд, винищуючи все на свому шляху. Дйшовши до високих Карпатських гр, вйсько зупиняться бля пднжжя. Однак вноч клька мсцевих мисливцв - брати Беркути потайки пробираються в табр та звльняють полонених. Несамовитий вд лют хан виршу йти навпростець, щоб помститисязнищити карпатськ поселення. Для цього вн знаходить зрадника серед мсцевих, який вдкрива йому тамний прохд у гора
Кно та мультфльми в мст Рвне, Украна Захар Беркут. Здобич. Чаклунка: Володарка темряви Показ стрчок вдбудеться 18-20 березня о 19:30.15:24. Допрем'рн покази фльму Каптан Марвел. Коли свт вже за крок вд хаосучас вдкрити нове мя у кновсесвт Marvel.
.2019. 24.61. . новини "сторя Захара Беркутавдважних тухольцвце сторя про одну з головних речей у свтпро мужнсть. Про мужнсть чоловкв, жнок, дтей. Про ту саму мужнсть, яка не раз нам усм допомагала подолати не один крутий поворот дол, не один перевал. Круто, що цю сторю розповли знову, прямо зараз.саме про це наша нова псня. Я вже бачив робоч матерали фльму, це правда круто. Дуже чекаю на прем'ру", - зазначив лдер ОЕ Святослав Вакарчук. У клп були використан кадри з сторичного екшна "Захар Беркут" Як повдомлялося ранше, до прем'ри фльму презентована пам'ятна монета "Захар Беркут". кно музика саундтрек Захар Беркут Океан Ельзи. Джерело: .
Яндекс Афша. Фльми, кнотеатри й артисти. За вашим запитом нчого не знайдено. Закрити 20:15. Короткометражний фльм.best. 2D. 20:15. Трива завантаження. На ваш запит нчого нема.

КЕІ:

Захар Беркут 2020 дивитися онлайн без реєстрації
Захар Беркут hd онлайн
Захар Беркут кіно
Захар Беркут фiльм скачати торрент
Захар Беркут скачати
Захар Беркут новий фiльм
кіно Захар Беркут 2020
Захар Беркут фiльм 2020 дивитися онлайн повністю

фильмы онлайн Захар Беркут 2020
Захар Беркут смотреть
фильм Захар Беркут смотреть онлайн в хорошем качестве